Dohop Connect

Het doel van Dohop Connect is om uw reis veilig en comfortabel te maken en u te beschermen in geval van reisonderbrekingen.

Kortom, als uw vlucht uitgesteld, geannuleerd of vertraagd is en u daardoor uw volgende aansluiting niet kunt halen, dan boeken wij een alternatieve vlucht voor u, zonder extra kosten voor u, tot een maximale vergoeding van € 1.500. Als we geen alternatieve vlucht kunnen vinden, dan zullen we het ongebruikte deel van uw boeking terugbetalen.

Als uw handelen of niet-handelen er echter toe leiden dat u uw aansluitende vlucht mist, of in het geval van een overmachtsituatie (vulkaanuitbarstingen, slecht weer, enz.), wordt u niet gedekt door Dohop Connect. Als u wijzigingen aanbrengt in uw reisschema nadat u bij ons uw eerste boeking hebt geplaatst en u ons niet op de hoogte brengt van deze wijzigingen, is uw Dohop Connect niet langer geldig.

Waar betaal ik voor?

Naast de vliegtickets die u aankoopt, brengen wij u ook een klein bedrag in rekening voor de   Dohop Connect-garantie. Dit betekent dat we altijd ons best zullen doen om u te helpen bij het bereiken van uw eindbestemming in het geval van vluchtonderbrekingen. De Dohop Connect-bijdrage kan niet worden gerestitueerd.

Wat moet ik doen als ik mijn aansluitende vlucht heb gemist?

Neem onmiddellijk contact op met de klantenondersteuning van Dohop en we zullen u helpen een alternatieve optie te vinden. Bel   +44 1200 401410 of stuur one een e-mail naar   service@dohop.com  - de klantenondersteuning van Dohop is beschikbaar 24/7. Lees de Algemene Voorwaarden voor meer details over uw specifieke rechten.

Wat als de volgende beschikbare aansluitende vlucht de volgende dag of dagen is?

Als een vervangende vlucht slechts de dag erna beschikbaar is, dan hebt u door uw aankoop van Dohop Connect recht op een hotelkamer voor de prijs van maximaal 60€ per nacht per passagier.

Is de klantenondersteuning van Dohop 24 uur per dag open?

De klantenondersteuning van Dohop is open 24/7/365. We spreken Engels en mogelijk enkele Europese talen, afhankelijk van wie er van dienst is. Ons ondersteuningstelefoonnummer is: +44 1200 401410 en we reageren ook snel via e-mail op service@dohop.com .

Kan ik mijn boeking annuleren?

In het geval dat u zich realiseert dat u uw vluchten moet annuleren, neem dan contact op met de luchtvaartmaatschappijen voor verdere instructies.

Als ik mijn reis annuleer, is de Dohop Connect-bijdrage terugbetaalbaar?

De garantiebijdrage van Dohop Connect kan in geen geval worden terugbetaald.

Kan ik bagage toevoegen aan mijn boeking?

Ja dat kan, maar u moet dat rechtstreeks doen via de website(s) van de betreffende luchtvaartmaatschappij(en) of via hun klantendienst.

Kan ik de datums van mijn boeking wijzigen?

Datumwijzigingen zijn alleen toegestaan volgens de luchtvaart- en tariefregels van de tickets in kwestie. Neem rechtstreeks contact op met de luchtvaartmaatschappijen om te bepalen of dit mogelijk is en of er extra kosten aan verbonden zijn.

Kan ik de naam van een passagier wijzigen of corrigeren?

Hetzelfde als in het geval van datumwijzigingen en extra bagage. U moet rechtstreeks contact opnemen met de betreffende luchtvaartmaatschappijen. Als iets onduidelijk is, kunt u ons bellen en wij zullen u de te volgen weg uitleggen.

Verstrekt u online inchecken?

Zorg ervoor dat u online incheckt voor alle vluchten op uw reisroute vóór het vertrek van uw eerste vlucht. Als u het vergeet, doen we ons best om u via de telefoon te helpen. Houd er rekening mee dat als u op de luchthaven incheckt, er een toeslag in rekening kan worden gebracht door de luchtvaartmaatschappijen.

Heb ik een visum of een transitvisum nodig?

We verstrekken geen visuminformatie. Vanwege de aard van de routes voor zelfoverdracht die wij aanbieden, zult u in de meeste gevallen de paspoortcontrole en douane moeten passeren en dus naar de landzijde gaan om uw transit te maken. Voor sommige luchthavens is het mogelijk dat de luchtzijdetransit beschikbaar is zonder visum.

Kan ik mijn reisroute wijzigen?

Als u uw reisroute wenst te wijzigen, neemt u rechtstreeks contact op met de betreffende luchtvaartmaatschappijen. Houd er rekening mee dat als u wijzigingen aanbrengt zonder ons dat te laten weten, uw Dohop Connect ongeldig wordt.

Ik heb een wijziging in de dienstregeling van de luchtvaartmaatschappij gekregen, wat moet ik doen?

Als u op de hoogte wordt gebracht van wijzigingen in de dienstregeling van een luchtvaartmaatschappij, dient u de klantendienst van Dohop te bellen of een e-mail te sturen. We zullen ons best doen om u te helpen bij het vinden van een alternatieve vlucht of een terugbetaling voor uw oorspronkelijke boeking te regelen, als dit mogelijk is.

Voor enkele van onze veelgestelde vragen, raadpleeg
FAQ.
Wilt u meer weten?
Lees onze Algemene Voorwaarden
U ervaart onderbrekingen?
Neem contact op met de klantendienst.

+44 1200 401410

service@dohop.com